אחרי הפגיעות בצפון: צה"ל ביצע מספר תקיפות בלבנון

    קובי פינקלר No Comments on אחרי הפגיעות בצפון: צה"ל ביצע מספר תקיפות בלבנון

    צה"ל ביצע תקיפות בלבנון באמצעות מטוס קרב וירי ארטילריה. בכמה שיגורים בשעות האחרונות לעבר יישובים בגבול הלבנון ספג בית פרטי פגיעה ישירה. גם במושב מרגליות ישנה פגיעה. אזעקות נשמעו אחר הצהריים גם בדרום בכמה ישובים במועצה אזורית לכיש

    צילום: Ayal Margolin/Flash90
    21:31
    01.05.24
    אבי בלום No Comments on איש מירון: "למה לא העמידו מיגוניות בהר?"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מטוס קרב של חיל האוויר תקף תשתית צבאית של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. בנוסף, צה"ל ביצע ירי להסרת איום במספר מרחבים בשטח לבנון. כמו כן, זוהו מוקדם יותר היום (ראשון) מספר שיגורים משטח לבנון לעבר המרחבים אביבים, מרגליות וערב אל עראמשה, צה"ל תקף באמצעות ירי ארטילרי וירי טנקים את מקורות הירי.

    כאמור, בכמה שיגורים בשעות האחרונות לעבר יישובים בגבול הלבנון ספג בית פרטי פגיעה ישירה. גם במושב מרגליות ישנה פגיעה. מאז שעות הבוקר הוטל סגר על כל היישובים בגליל העליון שנמצאים במרחק של עד ארבעה קילומטרים מהגבול, מחשש לירי טילים.

    אזעקות נשמעו אחר הצהריים גם בדרום בכמה ישובים במועצה אזורית לכיש סמוך לקרית גת. לפי שעה לא דווח על נפילות או על נפגעים. הפלסטינים מדווחים על מתקפות של צה"ל בשכונת בין חאנון בצפון רצועת עזה. על פי הדיווח בתקיפה משתתפים גם מטוסי קרב וכלי טיס נוספים.

    האלוף אליעזר טולדנו, ראש אגף האסטרטגיה מעריך כי המלחמה בעזה תימשך עוד חודשים ארוכים. בסקירה שהעביר לשרים בישיבת הממשלה אמר נצטרך לנהל כלכלת חימושים אבל היעד שלנו הוא לגמור את החמאס. הוא הדגיש כי הצבא לא חוסך בתחמושת ועושים הכל כדי להגן על החיילים.

    מאות בני אדם משתתפים בשעה זו בהלווייתו של רב סמל ראשון במילואים שי טרמין הי"ד בבית העלמין בראש פינה. טרמין בן 26 נפל בקרב בדרום רצועת עזה. אימו שלומית ספדה לו: "תמיד היית מלא שמחה וחיים, תמכת ועזרת לכולם בכל שלב בחייך. נפלת כגיבור". ובראש העין מלווים מאות בני אדם את ארונו של סמל עמית הוד זיו הי"ד בן ה-19, לוחם גדוד השיריון שנהרג ביום שישי מירי של מחבלי חיזבאללה בגבול לבנון.



    0 תגובות